مزرعه چاپارل

همه چیز و هیچ چیز

مزرعه چاپارل

همه چیز و هیچ چیز

دانلود مستقیم Resident Evil Degeneration 2008

انیمیشن جدید و ترسناک Resident Evil Degeneration 2008 با کیفیت عالی DVDrip و لینک مستقیم دانلود از سرور دانلودها

داستان انیمیشن : در سال ۲۰۰۵ یک سال بعد از رزیدنت اویل ۴ و ۷سال پس از واقعه راکون سیتی تروریست ها ویروس تی رو تویه فرودگاه شلوغ پخش میکنند. تیم ویژه برای کنترل اوضاع به محل میفرستند تا شیوع ویروس را کنترل کنند.یکی ار مامور های ویژه لیون هستش.



خوش بحال دوست داران بازی resident evil چون طرفداران این سری از بازی ها می توانند منتظر فیلم انیمیشنی Resident Evil: Degeneration ساخت دو شرکت Capcom و Sony Pictures باشند.که تریلر جدید آن پایان هفته گذشته در San Diego Comic-Con به نمایش گذاشته شد.این فیلم ابتدا بصورت سینمایی در ژاپن اکران می شود. و سپس بصورت فرمت های DVD، Blu-Ray وفرمت PSP با نام UMD در آمریکا منتشر خواهدشد.طرفداران این بازی می توانند کاراکترهایی همچون Leon و Claire را در قالب انیمیشن دوباره ملاقات کنند والبته نباید زامبی های را فراموش کرد.این انیمیشن زیبا سرگذشت کارکتر های مورد علاقه شما را بنمایش خواهد گذاشت . و به سوالات مبهم بازی جواب خواهد داد .قدرت و زیبایی این انیمیشن را می توان با انیمیشن معروف final fantasy مقایسه کرد .

مروری بر بازی رزیدنت اویل : Resident Evil جزو اولین و موفق ترین بازیهاییست که توانسته است سوژه ی ترس و وحشت را به بازیهایش القا کند.اولین عنوان از سری رزیدنت اویل در سال 1996 به بازار آمد و موفق شد خود را به یکی از بهترین بازیهای زمان خودش مبدل سازد. تا آن زمان هیچ بازی دیگری با چنین گرافیک و گیم پلی و به خصوص داستان فوق العاده ای طراحی نشده بود . شاید در آن زمان تنها رقیب Resident Evil بازی Alone In The Dark بود که مدتی قبل عرضه شده بود.از همان موقع بود که رزیدنت اویل اولین طرفداران خود را بدست آورد و موفق شد خود را به گیمرها تحمیل کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد