مزرعه چاپارل

همه چیز و هیچ چیز

مزرعه چاپارل

همه چیز و هیچ چیز

مرد حامله در انتظار دومین فرزند

«تامس باتی» آمریکایی که به «مرد حامله» شهره بود در انتظار دومین فرزند است.
«تامس» ۳۴ ساله که تابستان امسال با به دنیا آمدن دخترش در بیمارستان مرکزی شهر «بند» ایالت «اورگان» شبکه های تلویزیونی و روزنامه های آمریکا را به تسخیر خود درآورد می خواهد برای بار دوم طعم بارداری را بچشد.
همین چند ماه پیش بود که این مرد اعلام کرد آبستن است و تا ژوییه یک دختر به دنیا می آورد.برای خیلی از مردم ، شاید شنیدن این خبر از نشانه های ناهنجاری های دنیای مدرن بود اما «تامس بیتی» عقیده دیگری داشت.وی پس از رفت و آمد مکرر به مرکزهای مختلف بارداری و سرو کله زدن با پزشکان ، آغاز زندگی جدیدش را جشن گرفت. ( گروه اینترنتی ارور )
این شگفتی ، گیج کننده می نماید اما کلید معما در دانش پزشکی است.«تامس» که بر اساس قانون آمریکا ،مرد شناخته می شود بیمار دو جنسی بود و ۱۰ سال پیش پس از مشورت با پزشکان تغییر هویت داد.تفاوت این کار با نمونه های مشابه چنین تغییری این است که «تامس» دارای رحم بود و از پزشکان خواست آن را جراحی نکنند.
همین تصمیم به وی کمک کرد امروز پدری باشد که پس از ۹ ماه بارداری ، مادر بودن را تجربه کرد.«تامس» با اسپرم یک اهداکننده ناشناس و تلقیح مصنوعی ، باردار شد.گزارش ایسکانیوز می افزاید، تصور آبستن شدن و وضع حمل یک مرد ، آن قدر دشوار است که حتی «ران اشلایپر» مرد همسایه «تامس» این خبر را باور نمی کرد.
«ران» که هر روز «تامس» را در خیابان می دید ، می گفت : این ماجرا شایعه ای بیش نیست ، مگر مرد هم حامله می شود؟!
در همین حال «تامس» با شرکت در یک برنامه زنده تلویزیونی ، اجازه داد مردم آمریکا از طریق سونوگرافی صدای قلب دخترش را بشنوند.وی گفت اشتیاق به بچه دار شدن حسی زنانه یا مردانه نیست بلکه نیازی انسانی است و خود را محق بارداری و این نیاز می بیند.
همسرش «نانسی» نیز پس از زایمان این مرد گفت : بعد از به دنیا آمدن دخترمان ، شوهرم هم پدر و هم مادر او شده و هیچ نوع جابه جایی در نقش دو نفر ایجاد نشده است.
حالا «تامس» می خواهد برای دومین بار ، باردار شود تا دخترش تنها نماند و همین تصمیم ، وی را باز در کانون توجه رسانه های خبری جهان قرار داده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد