مزرعه چاپارل

همه چیز و هیچ چیز

مزرعه چاپارل

همه چیز و هیچ چیز

جملاتی از خلیل جبران

جملاتی از خلیل جبران


زندگی دشوار خواهد بود اگر گام های بلند بردارید.

درون من جائی است که تنهائی در ان زندگی می کنم.

عاشقان راستین ایمان دارند به گنجی دست یافته اند که دیگران از ان بی بهره اند.

عشق کلامی از نور است که دستی نورانی انرا بر برگی از نور نگاشته است.

قلب من ازتشنگی می سوزد اما نمی خواهم با نوشیدن خون ضعیفی از جنس ضعیقان را سیراب شود.

اگرچه همگی در توانائی ودانائی یکسان هستیم اما می خواهم پندهای خود را  دیگر بار مرور کنم.

زندگی بدون عشق به درختی میماند بدون شکوفه ومیوه و

عشق بدون زیبائی به گل های میماند بدون رایحه.

اگر قلب تو دوزخی باشد چگونه انتظر داری که در دستهایت گل شکوفه کند.

تنها یکبار از سخن باز ماندم ان دم که از من پرسیدند کیستید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد