مزرعه چاپارل

همه چیز و هیچ چیز

مزرعه چاپارل

همه چیز و هیچ چیز

اس ام اس های عاشقانه

بگذارید و بگذرید،ببینید و دل نبندید، چشم بیندازید و دل نبازید، که دیر یا زود باید گذاشت و گذشت

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

 

یک قطره اشک مى اندازم تو دریا - تا زمانى که پیداش کنى دوستت دارم. - اگه پیدا کردی اون وقت تو رو فراموش می کنم  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-


سخت است هنگام وداع ....
آنگاه که درمی یابی چشمانی در حال عبور است...
پاره ای از وجو تو را نیز همراه با خود میبرد...!!!

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

 

نمی دانم چرا ما انسان ها عادت داریم آبی وسیع آسمان را رها کنیم و جذب آبی کوچک چشمانی شویم که عمقی ندارد با اینکه می دانیم روزی بسته خواهد شد اما آسمان کی بسته خواهد شد

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

 

میگویند که تنهایی رازی دارد که پی بردن به ان یافتن گنج بزرگی است!
این جمله درست است اما نه برای من که از اول عمر تنها هستم

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

 

بوسه یعنی وصله ی شیرین دو لب... بوسه یعنی مستی از مشروب عشق... بوسه یعنی لذت دل دادگی... لذت از شب . لذت از دیوانگی... بوسه یعنی حس خوبه طعم عشق... طعم شیرینی به رنگ سادگی... بوسه یعنی آغازی برای ما شدن... لحظه ی با دلبری تنها شدن... بوسه سرفصله کتاب عاشقی... بوسه رمز وارد دلها شدن... بوسه آتش می زند بر جسم و جان... بوسه یعنی عشق من با من بمان

تو بودی باور من-تو یار و یاور من- تو بودی عشق اول-رفیق آخر من- تو بودی شور هستی-رفیق خوب مستی-تو بودی کعبه ی عشق-مثل خدا پرستی  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

 

ارزش عمیق هر کس به اندازه ی حرف هایی است که برای نگفتن دارد!   -+-+-+-+-+-+-+-+-+-


وقتی که دلم برات تنگ میشه یک ستاره از اسمون می افته اگه دیدی اسمون بی ستاره است تقصیر

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

 

دوست داشتن را باید از دختر بچه ها یاد گرفت. آنها در مقابل محبتی که به عروسک خود می کنند از او انتظار محبت متقابلی ندارند آنها بدون هیچ توقعی عروسکشان را دوست دارند و دوست داشتن واقعی یعنی همین  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

 

دیگر برای اینکه گریه نکنم
هیچ بهانه ای ندارم
گریه گاهی رمز تدبیر اشتباهات است
کاش چمدان عشقمان را آنقدر سنگین نمی بستیم که وسط راه آنرا به زمین بیاندازیم وراه را بدون آن ادامه بدهیم
زندگی بدون عشق اینقدرخالیست که بعضی مواقع حتی زودتر از سکوت می شکند
وتو ای کاش مرا می فهمیدی
اماحالا که می روی قرارمیان ماهیچ ؛ ولی بگو به چه بهانه می روی
  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

 

با خودم گفتم مگه میشه که عاشق باشی اما کسی رو به عنوان معشوقت نداشته باشی ؟ یه کم فکر کردم که این چه عشقیه که کسی نباشه تو عاشقیت ؟اما یه کم که بیشتر واقعیت ها رو دیدم ، دیدم که آره منم عاشقم اما نه عاشق کسی یا چیزی بلکه عاشق کسایی و چیزهایی ، خیلی عجیبه شاید پیش خودتون بگین این آقا دیوانست ! که واقعا حق رو به شماها میدم که من دیوانم آره من دیوانم .   -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

آیا شما کسی رو میشناسین که عاشق باشه و عاقلم باشه ؟ من که سراغ ندارم...چون واقعا منافات دارن با هم عشق دیوانگی میاره.عاشق عاقل عاشق نیست .
  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

 

به روی برگ زندگی دو خط زرد می کشم

چشم عاشق تو رو که گریه کرد می کشم

تو رفتی و بدون تو کسی نگفت با خودش

که من بدون چشم تو چقدر درد می کشم
  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

 

سرنوشت ننوشت گر نوشت بد نوشت*اما باور کن که سرنوشت را نمی توان از سرنوشت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد