مزرعه چاپارل

همه چیز و هیچ چیز

مزرعه چاپارل

همه چیز و هیچ چیز

اس ام اس های عاشقانه

اکنون آماده ام که عشقی ثمر بخش بیافرینم....
عشقی که از عالی ترین بخش وجودم سرچشمه
میگیرد.اکنون آماده ی مهیا کردن محیطی هستم که
بذر این عشق متعالی بتواند در آن جوانه بزند،رشد کند
و شکوفه دهد.نفسی عمیق میکشم و احساس میکنم
که بر نیروی عشق ورزی ام افزوده میشود.

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

مرگ از زندگی پرسید:چرا من تلخم تو شیرینی؟زندگی گفت:چون من دروغم و تو حقیقت!!!!!!!!
 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-
به شانه ام میزنی که تنهاییم را تکانده باشی.به چه دل خوش کرده ای تکاندن برف از شانه ی یک ادم برفی!

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

در دنیایی که خندیدن جرم است.نگاه کردن گناه است.بوسیدن ناپاکی است.محبت کردن مزاحمت است به من بگو پس چگونه ثابت کنم که دوستت دارم؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
کاش دوستی ها مثل رابطه دست و چشم بود وقتی دستت زخم میشه چشمت گریه میکنه و وقتی چشمات گریه میکنند دستات اشکات رو پاک میکنند!

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

میرم و گم میشم آخر تو غروب دشت غربت
نمی تونم که بمونم توی شهر بی محبت
 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-
عشق یعنی:لطیف ترین تعریف زندگی...
عشق یعنی:معمار عالم...
عشق یعنی:خالق پر شور لحظه های زندگی...
عشق یعنی:از خود گریختن...
عشق یعنی:بهبودی و کامیابی...
عشق،ارمغان محبت است....
عشق:سپردن دلت به.....
عشق یعنی:هدیه ی قلب و روحت به...
عشق یعنی:پیشانی غمناک او را بوسه زدن...
عشق یعنی:دستان یخ زده اش را با دستان گرمت،فشردن...
عشق یعنی:بدون او هرگز...
 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

پیکر تراش پیرم و با تیشه خیال
یک شب تو را ز مرمر شعر آفریده ام

تا در دو چشم تو نقش هوس نهم
ناز هزار چشم سیه را خریده ام
 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

عاشق هرکس شدم او شد نصیب دیگری ... دل به هرکس دادم او هم زد به قلبم خنجری ... من سخاوت دیده ام دل را به هرکس می دهم ... شرم دارم پس بگیرم آنچه را بخشیده ام

 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

ای اندیشه رها شده از یک حس پاییزی! من باران صورتی صدایت را دوست دارم، مرا ببین پشت پرچین نگاهت هستم. من به شانه های باد تکیه داده ام.
مرا آرام بخوان!
 

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

صبر کن عشق زمین گیر شود بعد برو یا دل ازدیدن تو سیر شود بعدبرو ای کبوتر به کجا؟ قدر دگر صبر بکن آسمان پای پرت پیر شود بعد برو نازنینم تو اگر گریه کنی بغض من نیز می شکند خنده کن عشق زمین گیر شود بعد برو یک نفر حسرت لبخند تو را میدارد صبر کن گریه به زنجیر شود بعد برو خواب دیدی شبی از راه سوارت آمد باش ای نازنین خواب تو تعبیر شود بعد برو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد