مزرعه چاپارل

همه چیز و هیچ چیز

مزرعه چاپارل

همه چیز و هیچ چیز

حذف تبلیغات مزاحم اینترنتی با Ad Muncher 4.72.3040 Final

حذف تبلیغات مزاحم اینترنتی با Ad Muncher 4.72.3040 Final

منبع : www.AsanDownload.com


اگر دوست ندارید تبلیغات آزار دهنده اینترنتی را ببنید و دوست دارید از شر این نوع از تبلیغات خلاص شوید ما نرم افزار Ad Muncher را به شما پیشنهاد میکنیم. شاید برای شما پیش آمده باشد که به وب سایتی مراجعه کرده باشید و همزمان چندین سایت در کنار سایت مزبور برای شما باز شده باشد که با این امر نه تنها باعث آزار کاربر میشود بلکه باعث کند شدن سرعت اینترنت و مصرف شدن بیش از حد از پهنای باند مصرفی شما میشود. در بسیاری از موارد به علت زیاد بودن پنجره های تبلیغاتی که توسط اینگونه از وب سایتها برای شما باز میشود به یک مشکل عدیده برای کاربران اینترنت مبدل شده است. برای جلوگیری از این کار شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار به صورت اتوماتیک از ورود این گونه تبلیغات مزاحم جلویری می کنید. و این نرم افزار همچنین میتواند میتواند تبلیغات داخلی مرورگر ها، پنجره های تبلیغاتی خود بازشو، تبلیغات درون محیط های چت و برنامه های اشتراک فایل از قبیل ICQ, Morpheus, Kazaa, Opera, Bearshare, و.... همه و همه را کنترل نماید و با جلوگیری از بارگذاری فایل های تبلیغاتی باعث افزایش پهنای باند و در نتیجه سرعت بیشتر اینترنت میشود و میتوانید برای افرادی که با اینترنت دیال آپ به اینترنت متصل میشود کمک بزرگی باشد.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Ad Muncher 4.72.3040 Final:
- بلوکه کردن تبلیغات بر روی تمامی مرورگرها
- بلوک کردن بی درنگ جعبه های تبلیغاتی بر روی صفحات وب
- جلوگیری از تبلیغات موسوم به popups در تمامی مرورگر ها
- حذف تمامی اعلان و اگهی ها در like Pando, SopCast, ICQ, Morpheus, Kazaa, PalTalk, iMesh, Bearshare, LimeWire, Yahoo! Music Jukebox, TVAnts و...
- افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب با ذخیره سازی ایمیج ها تکراری و حذف پهنای باند
- بلوک کردن تبلیغات هنگام نمایش ویدئو های آنلاین توسط نرم افزارهای مختلف
- بلوک کردن اسپای وار ها ، بد افزارها، و جاسوس افزارهای اینترنتی
 - و...



 توجه : ممکن است کرک برنامه توسط بعضی از آنتی ویروس شما تروجان شناخته شود. شما میتوانید آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید و بعد از کرک کردن برنامه آن را فعال نمایید. در هر صورت استفاده از این برنامه به انتخاب شما خواهد بود.

 قیمت: 29.95 دلار آمریکا
 دانلود -  809 کبلوبایت | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 سایت سازنده
 لینک منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد