مزرعه چاپارل

همه چیز و هیچ چیز

مزرعه چاپارل

همه چیز و هیچ چیز

معرفی سایت

معرفی سایت


ده روش برای معرفی سایت خود

 

شاید تصور کنید که چون کسب و کار شما آنلاین است پس باید تمام تاکتیکهای تبلیغ شما نیز آنلاین باشد اما روشهای بسیار متعددی برای تبلیغ یک سایت وجود دارند.  برخی بصورت مستقیم و درگیر با مباحث تبلیغاتی پیچیده آنلاین  بوده و گروهی نیز با وجود تاثیر بسیار فراوان در گروه کارهای روزمره ما جای دارند که بخوبی میتوان از آنها برای تبلیغ غیر مستقیم سایت خود بهره برد. در ذیل به چند مورد اشاره شده است. البته شما از آنها ایده گرفته و روشهای جدیدی را ابداع کنید.

 

   1. یک برچسب که نام و اطلاعات سایت شما بر روی آن درج شده را به سپر ماشین خود بچسبانید. با این کار در حین رانندگی ، مردم این نوشته را می بینند.

   2. تعدادی لباس یا تک پوش با نام سایت خود تهیه کنید و به دوستان و اعضا خانواده بدهید. آنها میتوانند این لباس را در هر مکانی بپوشند.

   3. از کلاه های ورزشی یا آفتابی نیز استفاده کنید. نام سایت خود را بر روی آن حک کنید. هم مانع نور مستقیم آفتاب می شود و هم سایت شما را تبلیغ میکند.

   4. کارتهای ویزیت برای سایت خود طراحی کرده ، نام و آدرس سایت را بر روی آن درج کنید. این کارتها را به افرادی که ملاقات می کنید یا کسانی که به کار شما علاقمند اند بدهید .

   5. از آرم های چسبان یا مغناطیسی با نام سایت خود روی در ماشین یا سقف به هنگام مسافرت یا رانندگی استفاده کنید. چیزی مانند آرم یا علامتی که ماشین سازمانها یا تاکسی تلفنی ها بکار می برند.

   6. مقداری کاغذ کوچک آگهی تهیه کنید و آنها بر روی بردهای اعلان و تابلوهای تبلیغ نصب کنید.

7. نام سایت و مشخصات آنرا بر روی بلوز یا لباس های گرم حک کنید و زمانی که هوا برای تک پوش مناسب نیست از آن استفاده کنید.

8. کیسه ها و پاکهایی را با نام و برچسب سایت خود طراحی کنید و برای حمل لوازم و مواد به افراد بدهید.

9. نام سایت خود را بر روی لوازم التحریر مانند خودکار ، قلم ، دفترچه تلفن و... درج کنید و بین افراد تقسیم کنید.

10. مشخصات سایت خود را بر روی لیوان یا ظروف دیگر حک کرده و آنها را به افراد هدیه بدهید.
 

همانطور که متوجه شدید این لیست می تواند تا بی نهایت ادامه داشته باشد. فقط کافی است ببینید که مردم به چه چیزهایی بیشتر نیاز دارند و چگونه می توانید از آنها بصورت مستقیم یا غیر مستقیم برای تبلیغ محصول یا سایت خود استفاده کنید.

بهترین روش برای تبلیغ یک محصول ، روش مردمی است. یعنی مردم آنرا به یکدیگر معرفی کنند. خب از این فرصت استفاده کنید و با مردم دوست شوید!

 

منبع : http://webpro.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد