مزرعه چاپارل

همه چیز و هیچ چیز

مزرعه چاپارل

همه چیز و هیچ چیز

چند ویژگی مردم موفق

چند ویژگی مردم موفق


جوهر موفقیت در آن چیزی است که از آن لذت می برید .

مردم موفق خود را دست بالا می گیرند و نسبت به خود نگرش مثبت دارند . البته انتظاری نیست که همه مردم این توانایی را داشته باشند , اما متاسفانه تعداد زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که خود را قربانی زندگی می دانند . خود را به قدر کافی لایق نمی دانند پس تعجبی نیست که موفق نمی شوند .

مردم موفق ریسک می کنند . بسیاری از مردم در تجارت , روابط و سرمایه گذاری خطر نمی کنند بلکه منتظر دیگران می مانند تا آنها را به راهی راهنمایی کنند . در حالی که مردم موفق علاوه بر اینکه به احتمال شکست فکر می کنند به سمت چیزی که می خواهند حرکت می کنند و می دانند قبل از خطر کردن چیزی ندارند ولی بعد از آن ممکن است به دست آورند .

مردم موفق به خدا به عنوان قدرتی مافوق , ایمان دارند . آنها می دانند که تنها به دنیا نیامده اند و هر زمان که نیاز داشته باشند نیرویی مافوق , خیر خواه و مهربان بر آنها نظر دارد .

مردم موفق از تجارب منفی برای قوی تر شدن استفاده می کنند . آنها به تجارب منفی خوشامد می گویند و از آن به عنوان معلمی که بینش کافی به آنها می دهد , یاد می کنند . معلمی که می آموزد چه کارهایی , چرا ناموفق بوده است . آنها  می گویند که این تجارب پتانسیل واقعی وجود آنها را نمایان می سازد و راه حلهایی نشان می دهد که قبلا به آن فکر نکرده بودند .

مردم موفق در کار خود ایستادگی می کنند . شما چند بار در زندگی خود کلمه نه را شنیده اید ؟ باید آنقدر سوال و تقاضای خود را تکرار کنید تا نه را به بله بدل کنید . نگذارید موانع و مشکلات شما را از مسیرتان بازگرداند . بیشتر تلاش کنید .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد