مزرعه چاپارل

همه چیز و هیچ چیز

مزرعه چاپارل

همه چیز و هیچ چیز

ارائه مطالب پرخواننده

ارائه مطالب پرخواننده


دوازده ایده برای ارائه مطالب پرخواننده

 

   1. مقالات آموزشی (how To): شامل دستورالعمل های مرحله به مرحله مشروح برای انجام کاری هستند. مثلا : چگونه یک خبرنامه منتشر کنید! چگونه سایت خود را تبلیغ کنید! چگونه نظر بازید کننده را جلب کنید! و ... .

   2. نکته ها :  معمولا نوشته های کوچکی در حد یک پاراگراف می باشند که بصورت خلاصه و سریع مطلب سودمندی را در اختیار خواننده قرار می دهند. مانند: نکته هایی در استفاده از یک نرم افزار یا محصول.

   3. لیست برترینها (top list) : تعدادی نکته هستند که به ترتیب و معمولا بصورت شماره گذاری شده ارائه می شوند. مثلا: هفت روش بی نظیر برای دسترسی به رتبه اول در موتور جستجوگر! ده روش برتر برای افزایش فروش محصولات سایت خود و امثال آن.

   4. مقالات خبری (news articles): اینگونه مقالات میتوانند شامل اخبار و اطلاعات کسب و کار شما باشند. مانند: فعالیتهای مشترک تجاری ، انتشار یا تولید خدمات و محصولات جدید ، اتفاقات ویژه و ... .

   5. مصاحبه ها : شامل نظرخواهی از مشتریها ، کارمندان شما یا متخصصین صنعت یا حرفه شما می باشد. مثلا با یک کارمند که پاداش دریافت کرده ، خریداری که خرید زیادی انجام داده ، بازدید کننده ای که از سرویس شما ابراز رضایت نموده و ... مصاحبه کنید و آنرا در سایت یا خبرنامه خود درج کنید.

   6. انتشارات : به مجموعه ای از اطلاعات که در یک مجموعه و تحت یک نام خاص ارائه شده ،گفته می شود. مثل :e-book ، گزارشات ،  نرم افزارها ، اطلاعات پاسخگر خودکار و ... .

   7. مقالات مربوط به تاریخچه کاری خود: شامل مطالبی درباره مدت زمانی که در این کار بوده اید، موفقیت های شما ، فعالیتهای اجتماعی و اطلاعات مالی و اقتصادی .

   8. مقالات مربوط به محصولات: شامل خبرها و اطلاعات مرتبط با محصولات و خدمات جدید یا فعلی ، انواع آنها، قیمتها ، خدمات پس از فروش ، لوازم و خدمات جانبی و ...

   9. مطالب تصویری : آنها به عنوان راهنماهای تصویری در سایت شما عمل می کنند و به توضیح ، رفع اشکال ، راهنمایی یا گزارش مطلبی می پردازند. مثلا: نمودار ، گرافیک ، عکس و ...

  10. مطالب سرگرم کننده : شامل مطالب خنده دار و البته بدون ضرر و رنجش. مثل رقابت ، جدول ، بازی ، انیمیشن و غیره. دقت کنید از مسیر و هدف اصلی سایت خارج نشوید.

  11. کلام متخصصین : شامل اطلاعات و مطالب برگرفته از سایتهای دیگر با اهداف مختلف که می توانند به تقویت کار شما کمک کنند. مانند : مقالاتی از مجلات ، متن سمینارها ، سخنرانیها ، نشست های خبری و امثال آنها.

  12. مطالب تکنولوژیکی : منظور اطلاعات و مطالبی است که به کمک ابزارهای نوین فنآوری ویرایش و ارائه شده اند. مانند :  تکه های صوتی ، تصویری و فایلهای MP3.

 

منبع : منبع : http://webpro.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد