مزرعه چاپارل

همه چیز و هیچ چیز

مزرعه چاپارل

همه چیز و هیچ چیز

اس ام اس های جدید عاشقانه بسیار زیبا

  اس ام اس های جدید عاشقانه بسیار زیبا


اس ام اس های جدید عاشقانه بسیار زیبا


اگر روزی مردم ، تابوتم را سیاه کنید ، تا همه بدانند سیاه بخت بودم ، روی سینه ام تکه یخی بگذارید تا به جای دوستدارانم برایم گریه کند ، چشمانم را باز بگذارید تا همه بدانند چشم انتظار دوستدارانم بوده ام ، ودستانم را ببندید تا همه بدانند خواستم ولی نتوانستم ...

 

عشق ، یعنی … عشق یعنی مستی دیوانگی عشق یعنی با جهان بیگانگی عشق یعنی شب نخفتن تا سحر عشق یعنی سجده ها با چشم تر عشق یعنی سر به دار اویختن عشق یعنی اشک حسرت ریختن عشق یعنی در جهان رسوا شدن عشق یعنی مست و بی پروا شدن عشق یعنی سوختن یا ساختن عشق یعنی زندگی را باختن.

 

دوثت دارم دوصت دارم دوسط دارم دوثط دارم دوصط دارم دوست دارم. خلاصه همه جوره دوست دارم ...

 

عشق تو بر دل من بار گرانیست و من بی تحمل شده از بار گرانت شده ام، آنقدر دلبر و دلدار و فریبا نشدی مکن این فکر که مجنون زمانت شده ام، دو سه روزیست که رفتی و دلم آزاد است، آری آزاده ترین مرد جهانت شده ام، اشکم از دیده فرو ریخت و رسوایم کرد، حرف آخر...تو کجایی؟ نگرانت شده ام

اس ام اس عاشقانه جملات زیبا و عاشقانه شعر عاشقانه عشق دوستی محبت تنهایی جدایی

روساحل سرخ دلت اسم کسی روحک نکن

به اینکه من دوست دارم حتى یه لحظه شک نکن

 

پروانه نمی میردتاگل به بغل دارد.

این سینه نمی میردتاعشق تورا دارد

 

اس ام اس عاشقانه جملات زیبا و عاشقانه شعر عاشقانه عشق دوستی محبت تنهایی جدایی

 

اگه بگم خرابتم قول میدی تعمیرکنی.؟

 

ای نگاهت رونق فردای من در تومعنا می شود دنیای من،

ای کلامت بمترین اثبات عشق باتو ماندن آرزوی رویای من

 

برای هزارمین بار پرسید، تاحالا شده من دل تو را بشکم.؟

من هم برای هزارمین بار به اودروغ گفتم: نه هیچوقت تا مبادا دلش بشکند?دوست دارم همه کسم

 

امروز بهترین ساعتم رو شکستم... چون لحظه های بی تو بودن را به رُخم می کشید

 

راز عشق را در نگاهت باز کن

عشق من را در دلت آغاز کن

گر هوس کردی مرا در نزد خود

یک اس ام اس بده از ما یاد کن

 

و کسی می گوید سر خود بالا کن ، به بلندا بنگر. به بلندای عظیم به افق های پر از نور امید و خودت خواهی دید و خودت خواهی یافت خانه ی دوست کجاست... خانه دوست در آن عرش خداست ، خانه ی دوست در آن قلب پر از نور خداست و فقط دوست ، خداست...

اس ام اس عاشقانه جملات زیبا و عاشقانه شعر عاشقانه عشق دوستی محبت تنهایی جدایی

گفتی که دگر در تو چنان حوصله ای نیست

گفتم که مرا دوست نداری گله‌ای نیست

رفتی و خدا پشت و پناهت به سلامت ب

گذار بسوزد دل من مسئله‌ای نیست

 

حال من خیلی عجیبه دوست دارم پیشم بشینی

من نگاهت کنم و تو تو چشام عشقو ببینی

اولش گفتم یه حسه یا یه احترام ساده

اما بعد دیدم که عشقه آخه اندازش زیاده...

 

 

 

هر شهری یه شاهی داره و هر شاهی یه تاجی... پس ما شاه هستیم و شما تاج سر!!

 

زندگی عشق است عشق افسانه نیست آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست عشق آن نیست که کنارش باشی عشق آنست که به یادش باشی...

 

اس ام اس عاشقانه جملات زیبا و عاشقانه شعر عاشقانه عشق دوستی محبت تنهایی جدایی

 

مهم این نیست که قشنگ باشی ، قشنگ اینه که مهم باشی! حتی برای یک نفر...

 

بنال ای دل که درد عشق آرد بمیر ای دل که مرگ زندگانی است دلی خواهم که از درد عشق بنالد اشک ریزد

 

نه از خاکم نه از بادم نه در بندم نه آزادم نه آن لیلاترین مجنون نه شیرینم نه فرهادم فقط مثل تو غمگینم فقط مثل تو دلتنگم اگر آبی تر از آبم اگر همزاد مهتابم بدون تو چه بی رنگم بدون تو چه بی تابم...

 

بازیچه دست یار بودن عشق است در پنجه غم شکار بودن عشق است در محکمه ای که یار باشد قاضی محکوم طناب دار بودن عشق است

اس ام اس عاشقانه جملات زیبا و عاشقانه شعر عاشقانه عشق دوستی محبت تنهایی جدایی

می توان در غربت داغ کویر گاه آن ابری که می بارید شد

 

هر انسانی لبخندی از خداست؛ تقدیم به تو که زیباترین لبخند خدایی!

 

مرگ آن نیست که در قبر سیاه دفن شوم... مرگ آنست که از خاطر تو محو شوم

 

جاده خوشبختی تقریبا همیشه مسدود است؛ لطفاً کمی حوصله کنید تا به مقصد برسید.

 

خدایا به آنان که ادعای عاشقی تو را دارند بیاموز . . . که بزرگترین گناه شکستن دل آدمیان است

 

یک همیشه یک است . شاید در تمام عمرش نتواند بیشتر از یک عدد باشد اما بعضی اوقات می تواند خیلی باشد . یک نگاه . یک سرنوشت . یک خاطره . یک دوست

 

دقت کردی همه چیذای خوب خانوم هستند مثل خورشید خانوم. مهتاب خانوم پروانه خانوم ولی همه چیزای بد اقا هستند مثل اقا سگه اقا دزده اقا گاوه

 

برو پایین . . . سر کار نیستی برو پایین . . . یه خورده پایین تر . . . آها... حالا برو بالا... نه نرو ... چون بالا بری پایین بیای من دوستت دارم!!!

اس ام اس عاشقانه جملات زیبا و عاشقانه شعر عاشقانه عشق دوستی محبت تنهایی جدایی

شب بهت اس ام اس دادم که بگم : دنیام تاریکه مثل شب ، تنهام مثل ماه ، کوچیکم مثل ستاره ، اما دوستت دارم قد آسمونی که اندازه نداره

 

چند تا جمله ناب : 1-مرام فقط مرام گاو چون نگفت من گفت ما 2- صفا فقط صفای مورچه که هر وقت گریه کرد هیچکس اشکش ندید 3- رفیق فقط کلاغ نه بخاطر سیاهیش به خاطر یه رنگیش 4- معرفت فقط معرفت کرم نه به خاطر کرم بودنش به خاطر خاکی بودنش 5- یه رنگی فقط یه رنگی دیوار که هرچی مردو نا مرده بهش تکیه میدن جاخالی نمیده

 

دل تو اولین روز بهار... دل من آخرین جمعه سال... و چه دورند و چه نزدیک به هم!

 

ماه من پرده ازآن چهره زیبا بردار / تا فلک لاف نیاید که چه ماهی دارد

 

انگار پای ثانیه ها لنگ می شه / وقتی دلی برای دلی تنگ می شه

 

قصه ی عشق من و تو به قشنگی خیاله

من و تو ماهی و آبیم که جداییمون محاله

 

همیشه نگاهی را باور کن که وقتی از اون دور شدی در انتظار باشه.

 

امروز بهترین ساعتم رو شکستم... چون لحظه های بی تو بودن را به رُخم می کشید.

من از ساعت متنفرم، که جای خالی تو را به رخ دلتنگی هایم می کشد!

 

از بچگی بهم یاد دادند که هر ساعت 60 دقیقه است و هر دقیقه 60 ثانیه...

ولی کسی نگفت که هر ثانیه بدون تو 100 ساله.

اس ام اس عاشقانه جملات زیبا و عاشقانه شعر عاشقانه عشق دوستی محبت تنهایی جدایی

هر وقت تو زندگی رسیدی به جایی که یه در بزرگ با یه قفل گنده داره اصلا نترس!

چون اگه قرار بود باز نشه به جای در، دیوار می ذاشتن.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

999

1000

5000

9999

10000

99999

100000

999999999

9999999999999999999999

تا کی می خوای بشماری؟ بیشتر از اینا دوستت دارم!

اس ام اس عاشقانه جملات زیبا و عاشقانه شعر عاشقانه عشق دوستی محبت تنهایی جدایی

هزار گل تقدیم به آینه شکسته ای که لبخند تو را هزار بار تکرار می کند.

 

تق، تق، تق، کیه؟

...

من گدای دوره گردم... اومدم دورت بگردم.

 

من همان قاب تهی خسته و بی تصویرم که برای تو و تصویر دلت می میرم...

 

iiiiiiii!iiiiiiii

ایناهمه تو رو دوست دارن، اونی که غش کرده منم!

 

یه دنیا فدای هر چی دل مهربونه، یه دل فدای اونی که این SMS رو می خونه...

 

باغبان در را نبند من فرد گلچین نیستم، من اسیر یک گلم دنبال هر گل نیستم.

اس ام اس عاشقانه جملات زیبا و عاشقانه شعر عاشقانه عشق دوستی محبت تنهایی جدایی

 

به یک زبان باستانی نوشتم دوستت دارم

فکرشو بکن... از اون قدیما دوستت داشتم!

 

2 تا گل نام ببر که با "خ" شروع بشه.

...

...

درسته! خودم و خودت!

 

....\/\/

(='o'=)

_._-

.(")(")

من پیشی ملوسم، اومدم تورو ببوسم!

 

چیه؟ فکرکردی SMS جدیده؟ یا فکرکردی کارت دارم؟ نه بابا! خواستم بگم دوستت دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد