مزرعه چاپارل

همه چیز و هیچ چیز

مزرعه چاپارل

همه چیز و هیچ چیز

دانلود مستقیم The Duchess 2008

2008 The Duchess با کیفیت عالی DVDSCR بصورت کم حجم شده و لینک مستقیم برای دانلود

دوشس ، داستان زندگی جورجینا (نایتلی) همسر یکی از اشراف زادگان انگلیس در قرن هیجدهم میلادی است. او که از زیبایی و خیره کننده ای برخوردار است و از اشراف زادگان سرشناس زمان خود می باشد. اما در مثلث ناکامی زندگی زناشویی با شوهرش و جریانات سیاسی او و بانو بودن گرفتار است ، تا اینکه دلباخته یک سیاستمدار جوان جاه طلب می شود و رسوایی تلخی را ببار می آورد

● کارگردان:سائول دیب
● فیلمنامه نویس:جفری هچر و اندرس توماس جیسون
● بازیگر:کایرا نایتلی، هایلی آتول، رالف فینز و شارلوت رامپلینگ
خلاصه داستان : وقایع نگاری های زندگی " جورجیانا کاوندیش " ( نایتلی ) اشراف زاده قرن ۱۸ است که برای ازدواج با دوک دوونشایر( فینز ) ،‌سختی های زیادی را تحمل کرد و به خاطر زیبایی، تاکتیک های سیاسی و افراط در قمار،‌زبانزد خاص و عام بود .
● دیدگاه : کایرا نایتلی ، دوباره با یک درام دیگر برگشته است ولی اینبار با یک لیست بازیگران حرفه ای و استودیویی که می داند چه جوری برای فیلمش تبلیغ کند که خوب بفروشد. داستان فیلم هم که معرکه است و مهمترین ویژگی اش این است که درباره یکی از نوادگان پرنسس دایانا است. با این تفاصیل ، به جای اینکه خیلی به او توجه داشته باشیم، " هایلی آتول " توجه ما را به خودش جلب کرده است. همانی که در " ملاقات مجدد با براید هد " تماشاگران را اسیر خودش کرده بود.
● مشخصات فیلم:
▪ مشهوریت فیلم به:Georgiana Georgiana: Dutchess of Devonshire
▪ نوع فیلم: درام - هنری
▪ زمان:۱ساعت و ۴۵ دقیقه
▪ روز انتشار:(September ۱۹th, ۲۰۰۸ (limited

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد